Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí – Bc. Lucie Reifová
Bc. Lucie Reifová
Bachelor's thesis
Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Abstract:
Současná konkurence v oblasti podnikání klade velké nároky na marketing jednotlivých firem. Jedním z klíčových momentů je kvalita marketingové komunikace se zákazníky, dodavateli, partnery i širokou veřejností. Využívání moderních komunikačních technologií, zejména v oblasti elektronických médií přineslo v této oblasti výrazné úspěchy. Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci tří vybraných podnikatelských …moreAbstract:
The current competition in business places great demands on marketing individual companies. One of the key moments is the quality of marketing communication with customers, suppliers, partners and the general public. The use of modern communication technologies, especially in the electronic media has brought in this area, significant achievements. This bacherol´s thesis is focused on comparison of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ce8tx/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Martínek
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn