Bc. Lucie Reifová

Bachelor's thesis

Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí

Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Abstract:
Současná konkurence v oblasti podnikání klade velké nároky na marketing jednotlivých firem. Jedním z klíčových momentů je kvalita marketingové komunikace se zákazníky, dodavateli, partnery i širokou veřejností. Využívání moderních komunikačních technologií, zejména v oblasti elektronických médií přineslo v této oblasti výrazné úspěchy. Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci tří vybraných podnikatelských …more
Abstract:
The current competition in business places great demands on marketing individual companies. One of the key moments is the quality of marketing communication with customers, suppliers, partners and the general public. The use of modern communication technologies, especially in the electronic media has brought in this area, significant achievements. This bacherol´s thesis is focused on comparison of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Jan Martínek
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní