Postoje žáků základních škol k národnostním menšinám – Lenka Bábíčková
Lenka Bábíčková
Bakalářská práce
Postoje žáků základních škol k národnostním menšinám
Attitudes of Elementary School Pupils to National Minorities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na jednu z klíčových multikulturních kompetencí, na postoje žáků základních škol k národnostním menšinám. Teoretická část pojednává o postojích, o předsudcích, o multikulturní výchově a multikulturních kompetencích a o národnostních menšinách, které vystupují ve výzkumu, a o historii těchto národnostních menšin. Praktická část je věnována kvantitativnímu výzkumu postojové …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on one of the key multicultural competentions, on attitudes of school children to national minorities. Teoretical part of this work is about attitudes, about prejudice, about multicultural education and multicultural competentions and about national minorities, that are a part of my research, and about the history of these national minorities. Practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bábíčková, Lenka. Postoje žáků základních škol k národnostním menšinám. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multikulturní kompetence pedagogických pracovníků v sociálně vyloučených lokalitách
Dominika Brodecká -
Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol
Radka Koutná -
Multikulturní kompetence pracovníků nepojistných sociálních dávek
Gabriela Jelínková -
Multikulturní kompetence v sociální práci
Jana ŠPANÍKOVÁ -
Multikulturní kompetence pracovníků v sociální oblasti
Roman Špaček -
Multikulturní kompetence žáků základních škol
František PROVAZNÍK -
Multikulturní kompetence učitele na základní škole
Kateřina ČERNÍČKOVÁ -
Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS
Pavel Býček