Analýza internetové marketingové komunikace volejbalových klubů – Vít Bajgar
Vít Bajgar
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové komunikace volejbalových klubů
The Analysis of Volleyball Clubs' Internet Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje využití příslušných forem internetového marketingu ve volejbalových klubech. Konkrétním cílem pak bylo zjistit úroveň internetového marketingu ve volejbalovém klubu VK Ostrava prostřednictvím vzájemného porovnání s ostatními extraligovými týmy. Úroveň internetového marketingu VK Ostrava a ostatních klubů byla zjištěna metodou pozorování a tvoří první část výzkumu. Druhá …víceAbstract:
This Thesis deals with usage of particular forms of internet marketing in the field of volleyball clubs. The main aim was to find out the level of internet marketing used by volleyball club VK Ostrava by comparing it to other extra league volleyball clubs. The level of usage of internet marketing by VK Ostrava and other clubs was determined in the first part of research by observation. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev