Jakub Barvínek

Master's thesis

Marketingový význam body image pro generaci Y

Marketing importance of body image for generation Y
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá určením významu body image pro generaci Y, jejím cílem je identifikace vnímání body image mladou generací a porovnání tohoto vnímání s komunikovaným body image v reklamních sděleních cílících na příslušníky české generace Y. Pro přiblížení tématu popisuje teoretická část této práce historický vývoj pohledu na ideál krásy, vliv médií na vnímání prvků body image a teoretické …viac
Abstract:
This master thesis deals with the determination of meaning of body image for generation Y. Its goal is to identify the perception of body image by young generation and compare this perception with body image which is communicated via commercial messages focusing Czech generation Y. In the theoretical part of this thesis there is a description of the evolution of beauty ideal, the impact of media on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Libor Hais

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43934