Analysis of communication strategy of Park Lane International School – Oľga Čurpeková
Oľga Čurpeková
Master's thesis
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na analýzu školní komunikace mezinárodní školy v Praze. Její hlavním cílem je určit vhodnou komunikační strategii pro Park Lane International School. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je teoretická a zabývá se marketingem vzdělávacích služeb a komunikační strategii školy. Druhá část je praktická a začíná úvodem na mezinárodní školní trh. Poskytuje analýzu školní …viacAbstract:
This thesis focuses on the analysis of school communication of international school in Prague. Its main aim is to determine suitable communication strategy for Park Lane International School. The thesis consists of two main parts. The first part is theoretical and deals with the marketing of educational services, focusing specifically on the communication strategy of school. The second part is practical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Ondřej Lepka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Marketing vzdělávacích institucí
Alena Samková -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Komunikační strategie lyžařské a snowboardové školy
Vítězslav Toř -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková