Možnosti vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v ZŠ speciální Nový Jičín – Bc. Karolína AGHOVÁ
Bc. Karolína AGHOVÁ
Diplomová práce
Možnosti vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v ZŠ speciální Nový Jičín
Education possibilities of pupils with Autism Spectrum Disorder in special primary school Nový Jičín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v Novém Jičíně. Teoretická část je tvořena třemi kapitolami. První kapitola popisuje poruchy autistického spektra, historické pojetí, etiologii a vymezení pojmu, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich diagnostiku. Druhá kapitola se zabývá osobností žáka s autismem, věnuje se jeho projevům …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of education of pupils with autism spectrum disorders in the special elementary school in Nové Jičín. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter describes autistic spectrum disorders, historical concept, etiology and definition of the term, classification of individual disorders and their diagnosis. The second chapter deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AGHOVÁ, Karolína. Možnosti vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v ZŠ speciální Nový Jičín. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč