Návrh na zvýšení návštěvnosti výstavy – Lenka Rypová
Lenka Rypová
Bakalářská práce
Návrh na zvýšení návštěvnosti výstavy
The Proposal for Visit Rate Increase of Exhibition
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce bylo zvýšení návštěvnosti výstavy. Tato výstava bude podruhé na výstavišti v Ostravě. Týká se sportu a zdravého životního stylu. Hlavním zdrojem informací byl marketingový výzkum. Výsledky zkoumání ukázaly, že hlavním problémem byla velmi nízká znalost výstavy respondenty. Organizátoři výstavy by se měli zaměřit na zvýšení marketingové komunikace s potenciálními návštěvníky …víceAbstract:
Purpose of my bachelor thesis was increasing attendance of exhibition. This exhibition will be for second time on the fairground in Ostrava. It concerns with sport and healthy lifestyle. The main source of information was marketing research. Results of investigation showed, that the main problem was very low knowledge of exhibition by respondents. Organizers of exhibion should survey about increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81033
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Hana Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev