Porovnání komunikace na sociálních sítích vybraných titulů společnosti Economia – Kateřina Pokorná
Kateřina Pokorná
Bakalářská práce
Porovnání komunikace na sociálních sítích vybraných titulů společnosti Economia
Evaluation of the Communication on Social Networks of Selected Titles of the Company Economia
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je charakteristika sociálních médií a sociálních sítí a následná analýza komunikace na sociálních sítích titulů Hospodářské noviny, Respekt a Ekonom, které spadají pod společnost Economia. Cílem práce je analyzovat komunikaci na sociálních sítích jednotlivých titulů, komparovat jednotlivé tituly na vybraných sociálních sítích a dospět k doporučení pro dané tituly. Sekundárním …víceAbstract:
The content of the thesis is a description of social media and social networks and the following analysis of communication on social networks for titles Hospodářské noviny, Respekt and Ekonom which belong to company called Economia. The main goal of this thesis is to analyze and to compare the communication on social networks of each title and come up with a recommendation for the titles. The secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70035
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Michal Ischia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70035
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev