Bc. Tereza Bartáková
Master's thesis
Firemní identita
Corporate Identity
Abstract:
Diplomová práce vytváří obecný manuál, jak efektivně postupovat při tvorbě firemní identity jako celku. Práce není rozdělená na teoretickou a praktickou část, ale kapitoly obsahují praktické příklady, na které jsou aplikovány teoretické znalosti. Manuál v první řadě vysvětluje zásadní rozdíl mezi pojmy firemní identita a firemní image, oběma je věnována samostatná kapitola. Dále se věnuje jednotlivým …moreAbstract:
Dissertation establishes a general guide on how to effectively proceed in creating corporate identity as a whole. The work isn´t divided into theoretical and practical parts, but the chapters contain practical examples, which are applied theoretical knowledge. In the fisis place manual explains the fundamental difference between the terms of corporate identity and corporate image, both are discussed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ljydv/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital