Bc. Tereza Bartáková

Master's thesis

Firemní identita

Corporate Identity
Abstract:
Diplomová práce vytváří obecný manuál, jak efektivně postupovat při tvorbě firemní identity jako celku. Práce není rozdělená na teoretickou a praktickou část, ale kapitoly obsahují praktické příklady, na které jsou aplikovány teoretické znalosti. Manuál v první řadě vysvětluje zásadní rozdíl mezi pojmy firemní identita a firemní image, oběma je věnována samostatná kapitola. Dále se věnuje jednotlivým …more
Abstract:
Dissertation establishes a general guide on how to effectively proceed in creating corporate identity as a whole. The work isn´t divided into theoretical and practical parts, but the chapters contain practical examples, which are applied theoretical knowledge. In the fisis place manual explains the fundamental difference between the terms of corporate identity and corporate image, both are discussed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní