Diverzita a inkluze v marketingové komunikaci automobilek – Otakar Pachovský
Otakar Pachovský
Diplomová práce
Diverzita a inkluze v marketingové komunikaci automobilek
Diversity and inclusion in marketing communication of car companies
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zásady diverzity a inkluze v marketingové komunikaci automobilek. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat naplňování a integraci zásad diverzity a inkluze v automotive obecně, i v českém automtive prostředí. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků o diverzitě a inkluzi, jejich elementární význam i propojení s marketingovou komunikací. Věnuje se také manifestům …víceAbstract:
The thesis focuses on the principles of diversity and inclusion in automotive marketing communication. The main aim of the thesis is to analyse the implementation and integration of diversity and inclusion principles in the automotive industry in general and in the Czech automotive environment. The theoretical part focuses on the summary of knowledge about diversity and inclusion, their elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
12. 5. 2023