Diverzita a inkluze v marketingové komunikaci automobilek – Otakar Pachovský
Otakar Pachovský
Master's thesis
Diverzita a inkluze v marketingové komunikaci automobilek
Diversity and inclusion in marketing communication of car companies
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zásady diverzity a inkluze v marketingové komunikaci automobilek. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat naplňování a integraci zásad diverzity a inkluze v automotive obecně, i v českém automtive prostředí. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků o diverzitě a inkluzi, jejich elementární význam i propojení s marketingovou komunikací. Věnuje se také manifestům …moreAbstract:
The thesis focuses on the principles of diversity and inclusion in automotive marketing communication. The main aim of the thesis is to analyse the implementation and integration of diversity and inclusion principles in the automotive industry in general and in the Czech automotive environment. The theoretical part focuses on the summary of knowledge about diversity and inclusion, their elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Hana Volfová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights