Podnikatelský plán a marketingová strategie projektu PHOčko – Hai Yen Trinh
Hai Yen Trinh
Diplomová práce
Podnikatelský plán a marketingová strategie projektu PHOčko
Business Plan and Marketing Strategy of the Project PHOčko
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na přípravu podnikatelského plánu a marketingové strategie projektu PHOčko. Cílem diplomové práce je tak komplexní a objektivní posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. V teoretické části budou popsány základní pojmy podnikání, specifika start-upů, podnikatelský plán a jeho struktura a návrh marketingové strategie. Praktická část práce bude mít zejména reálný přínos …víceAbstract:
This Diploma Thesis is focused on preparing a solid business plan and marketing strategy of the project PHOčko. Essential aim of this diploma thesis is providing a complex and objective evaluation of the business intention viability. In the theoretical part, there are described basic definitions of business and entrepreneurship, startup companies specifics, business plan and its structure and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev