Podnikatelský plán a marketingová strategie projektu PHOčko – Hai Yen Trinh
Hai Yen Trinh
Master's thesis
Podnikatelský plán a marketingová strategie projektu PHOčko
Business Plan and Marketing Strategy of the Project PHOčko
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na přípravu podnikatelského plánu a marketingové strategie projektu PHOčko. Cílem diplomové práce je tak komplexní a objektivní posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. V teoretické části budou popsány základní pojmy podnikání, specifika start-upů, podnikatelský plán a jeho struktura a návrh marketingové strategie. Praktická část práce bude mít zejména reálný přínos …moreAbstract:
This Diploma Thesis is focused on preparing a solid business plan and marketing strategy of the project PHOčko. Essential aim of this diploma thesis is providing a complex and objective evaluation of the business intention viability. In the theoretical part, there are described basic definitions of business and entrepreneurship, startup companies specifics, business plan and its structure and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71952
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2018
- Supervisor: Blanka Habrmanová
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev