Komunikační strategie společnosti MARVEL GYM s.r.o. – Bc. Jan Míchal
Bc. Jan Míchal
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti MARVEL GYM s.r.o.
Communication strategy of company MARVEL GYM s.r.o
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingu společnosti MARVEL GYM s.r.o. s hlavním důrazem na analýzu marketingové komunikace. Cílem práce je zodpovědět otázku, zda je komunikační strategie a marketing společnosti MARVEL GYM s.r.o. vhodně nastavena. Na základě teoretických poznatků je v práci provedena analýza marketingového mixu a marketingové komunikace společnosti. Součástí práce je marketingový …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on marketing analysis of company MARVEL GYM s.r.o with target on analysis of marketing communication. The aim of this thesis is to answer on question, if the communication strategy and marketing of the company MARVEL GYM s.r.o is set up appropriately. Based on theoretical findings, there is made analysis of marketing mix and marketing communication of the company. Part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva