Anna Latifová

Bakalářská práce

Vliv marketingových kampaní na zákazníka

The influence of marketing campaigns on costumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do …více
Abstract:
This thesis will focus on duration and subsequent impact of marketing campaigns in the form of product sales or brand awareness. The goal will be to evaluate the effect of selected campaigns on customer behaviour, brand awareness and subsequently try to design own marketing communication for the visibility of a company by the detected methods companies use. The work is divided into two parts. First …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Marcela Dedourková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50401