Anna Latifová

Bachelor's thesis

Vliv marketingových kampaní na zákazníka

The influence of marketing campaigns on costumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do …more
Abstract:
This thesis will focus on duration and subsequent impact of marketing campaigns in the form of product sales or brand awareness. The goal will be to evaluate the effect of selected campaigns on customer behaviour, brand awareness and subsequently try to design own marketing communication for the visibility of a company by the detected methods companies use. The work is divided into two parts. First …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Marcela Dedourková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50401