Anna Latifová
Bachelor's thesis
Vliv marketingových kampaní na zákazníka
The influence of marketing campaigns on costumer
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do …moreAbstract:
This thesis will focus on duration and subsequent impact of marketing campaigns in the form of product sales or brand awareness. The goal will be to evaluate the effect of selected campaigns on customer behaviour, brand awareness and subsequently try to design own marketing communication for the visibility of a company by the detected methods companies use. The work is divided into two parts. First …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50401
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Marcela Dedourková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev