Fashion in Media of the United States of America – Martin VÁŠA
Martin VÁŠA
Bachelor's thesis
Fashion in Media of the United States of America
Fashion in Media of the United States of America
Abstract:
This bachelor's thesis captures American fashion decade by decade from the beginning of the twentieth century until the first decade of the twenty-first century with the help of American fashion media which have not only always functioned as a certain chronicle of fashion, they have influenced fashion in return. It concerns mainly the fashion of women which is able to best reflect what is in their …viacAbstract:
Tato bakalářská práce zachycuje americkou módu desetiletí za desetiletím od začátku dvacátého století až do prvního desetiletí století jednadvacátého za pomoci amerických módních médií, která vždy fungovala jako jakási kronika módy, ale též zpětně módu ovlivňovala. Zabývá se přitom hlavně módou ženskou, která je schopná nejlépe odrážet to, na co myslí, ale též to, co se děje v celé společnosti.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
38790
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: David Eugene Franklin, B. A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁŠA, Martin. Fashion in Media of the United States of America. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáUniversity of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and Documentary Photography
Anushka Gambhir -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá