Koncepce zájmového útvaru dřevořezby na ZŠ – Mgr. Tomáš Klempa
Mgr. Tomáš Klempa
Diplomová práce
Koncepce zájmového útvaru dřevořezby na ZŠ
Conception of spare-time activity woodcut at primary school
Anotace:
Diplomová práce „Koncepce zájmového útvaru dřevořezby na ZŠ“ se zabývá tématikou společensky nezávadného trávení volného času dětmi a mládeží. Konkrétně se jedná o činnost technickou a zároveň uměleckou, přesněji uměleckořemeslnou práci se dřevem. Tento útvar zájmové činnosti je zaměřen především na získávání dovedností v této oblasti. Pojednání je složeno z teoretických poznatků o vedení zájmového …víceAbstract:
The diploma thesis “The conception of a woodcarving hobby group at primary schools” deals with the theme of socially unobjectionable spending free time of children’s and young people’s. It deals with both technical and artistic work with wood. This hobby group activity concetrates on developing skills in this area. The diploma work consists of theoretical pieces of knowledge from leading the above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zesmh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Ing. Josef Pecina, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství technické výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pronunciation teaching at primary schools with a focus on segmental features and selected aspects of connected speech
Lucie Fuitová -
Didactic Potential of Board Games in Teaching English at Primary Schools
Simona Kopecká -
Teaching Phonics at Czech Primary Schools
Tomáš Holubička -
Linguistic Analysis of Language Production Among Czech Speakers of English at A2 Level at Primary and Grammar Schools.
Petra PAZOURKOVÁ -
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Kristýna Mrázová -
Teaching English to Children with Dyslexia at Lower primary Schools
Lenka Reňáková -
Approaches to teaching writing at primary and lower secondary schools
Jiří Erml -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková