Alternativní životní styly a chování spotřebitele – Bc. Veronika Rejčová
Bc. Veronika Rejčová
Diplomová práce
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Alternative lifestyles and consumer behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů ovlivněnými různými alternativními životními styly, které jsou v moderní společnosti populární. Hlavním cílem práce je identifikovat nákupní chování zástupců vybraných životních stylů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část s případovou studií.Abstract:
This diploma thesis focuses on consumer shopping behavior influenced by various alternative lifestyles that are popular in modern society. The main aim of this work is to identify the shopping behavior of representatives of selected lifestyles. The paper is divided into the theoretical part and the case study part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tfs9g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková