Alternativní životní styly a chování spotřebitele – Bc. Veronika Rejčová
Bc. Veronika Rejčová
Master's thesis
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Alternative lifestyles and consumer behavior
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů ovlivněnými různými alternativními životními styly, které jsou v moderní společnosti populární. Hlavním cílem práce je identifikovat nákupní chování zástupců vybraných životních stylů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část s případovou studií.Abstract:
This diploma thesis focuses on consumer shopping behavior influenced by various alternative lifestyles that are popular in modern society. The main aim of this work is to identify the shopping behavior of representatives of selected lifestyles. The paper is divided into the theoretical part and the case study part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tfs9g/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková