Hospodářské zvíře jako podpůrný prostředek při vzdělávání dětí – Bc. Veronika Novotná
Bc. Veronika Novotná
Diplomová práce
Hospodářské zvíře jako podpůrný prostředek při vzdělávání dětí
Farm animal as a means of supporting the education of children
Anotace:
Hospodářské zvíře jako podpůrný prostředek při vzdělávání dětí Souhrn Získávání znalostí a učení se ze zkušeností ovlivňuje celý lidský život. Zdroj, který od dětství zprostředkovává různou formou nejobsáhlejší množství informací, napříč předměty a obory, je bezesporu školní prostředí. Učení, do kterého žák zapojí více smyslů, má vliv na uchování získaných informací po delší časový úsek a zapojení …víceAbstract:
Farm animal as a means of supporting the education of children Summary Gaining knowledge and learning from experience affects the whole human life. The source of the most comprehensive amount of information in various forms since childhood, across subjects and disciplines, is undoubtedly the school environment. Learning in which the pupil engages more senses has an effect on preserving acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivona Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Veronika. \textit{Hospodářské zvíře jako podpůrný prostředek při vzdělávání dětí}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/2j1v5s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Zootechnika / Živočišná produkce
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
The human-animal connection between donkeys and people and its potential in animal assisted therapy
Kristyna Friolova -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva