Petra Poláčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v MCR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v místním cestovním ruchu na příkladu města Znojma. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace města Znojma. V teoretické části bakalářské práce je shrnuta literární rešerše, která je následně aplikována v části praktické. Na základě vypracované SWOT analýzy, provedeného dotazníkového šetření a analýzy současné …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication in the local tourist industry on the example of the town Znojmo. The goal is to create recommendations for the improvement of the marketing communication of the town Znojmo. In the theoretical part of the thesis is the summarized literature review, which is then applied in the practical part. On the basis of the SWOT analysis, questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/2j21zw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková
Název
Vložil
Vloženo
Práva