Návrh marketingové komunikace pro ŽALUZIE NEVA s.r.o. – Veronika Černá
Veronika Černá
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro ŽALUZIE NEVA s.r.o.
Proposal of marketing communication for ŽALUZIE NEVA s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci společnosti ŽALUZIE NEVA s.r.o., která se zabývá výrobou exteriérové stínící techniky a nachází se na B2B trhu. Práce se zaměřuje na společnost a aplikaci teoretických poznatků, které na základě analýzy pomohou navrhnout nástroje marketingové komunikace, jenž by měly přispět ke zlepšení celkové propagace podniku.Abstract:
This bachelor thesis is being targeted on the current marketing communication of company ŽALUZIE NEVA s.r.o., which specializes on the manufacturing of exterior blinds and is located on the B2B market. This thesis is focused on the company and the application of theoretical knowledge, which based on the analysis, is going to propose marketing communication tools, which are supposed to further enhance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev