Bc. Adam Klofáč

Diplomová práce

Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky

The role of Image Campaigns and Product Campaigns in the process of communication of selected brand
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních kampaní značky Led Lenser. Komunikační kampaně jsou rozděleny na kampaně produktové a imagové. Každá společnost, chce-li uspět na trhu, musí tyto kampaně tvořit efektivně a s určitým synergickým efektem neboli efektivní kombinací produktových a imagových kampaní dané značky. Důvodem, proč jsem si vybral toto téma, je zjištění, zda značka …více
Abstract:
The Thesis aims to analyze the current state of the communication campaigns of the Led Lenser brand. The communication campaigns are divided into product-oriented and image-oriented campaigns. Every company, if it wants to succeed in the market, must create these campaigns in an effective way while reaching a certain syneric effect through the effective combination of product-oriented and image-oriented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní