Bc. Pavla Hlaváčková
Master's thesis
Právní a etická regulace reklamy
Legal and ethical regulation of advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou a její regulací. Identifikuje veškeré platné právní a mimoprávní nástroje regulace reklamy. Dále se zabývá rozborem konkrétních případů reklam, které porušily některý z právních předpisů a zkoumá jejich ekonomické dopady. Tyto případy jsou v závěru doplněny také o rozbor reklam, které nevyhovovaly etickému Kodexu. Na základě zjištěných skutečností jsou pak navržena …moreAbstract:
This diploma thesis deals with advertising and its regulation. It identifies all instruments of legal and ethical regulation of advertising. It also analyses several cases of unsuitable advertising, where the law was broken and examines their economic impact. Finally, there are discussed cases which was incompatible with ethical standards. Based on discovered information are suggested recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev