Bc. Alexej Červeňák

Bakalářská práce

Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery

Marketing mix of the patisserie AnetBa.kery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat návrhy zlepšení marketingového mixu cukrárny AnetBa.kery. Na základě zjištěných nedostatků, které nám vyplývají z analýzy marketingového mixu, dosáhneme tohoto cíle. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy a definicemi v oblasti marketingu a marketingového mixu, přičemž využívá odbornou literaturu. Praktická část popisuje daný podnik a zaměřuje se na zhodnocení …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop proposals for improving the marketing mix of the confectionery AnetBa.kery. Based on the identified shortcomings, which we can see from the analysis of the marketing mix, we will achieve this goal. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts and definitions in the field of marketing and marketing mix, using the professional literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/mt14g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Pompa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné