Analýza marketingové komunikace společnosti Mixit – Michaela Müllerová
Michaela Müllerová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Mixit
Analysis of marketing communication of the company Mixit
Anotace:
Bakalářská práce s názvem: "Analýza marketingové komunikace společnosti Mixit" se ve své teoretické části zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které jsou v aplikační části podrobněji analyzovány a vyhodnoceny na základě informací o dané společnosti. Ve druhé části práce -- aplikační části -- je prováděn sekundární výzkum dat z Market & Media & Lifestyle -- Target Group Index (MML-TGI) a …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled: "Analysis of marketing communication of the company Mixit" describes in the theoretical part individual instruments of the communication mix, which are further analysed in the application part, based on the information about the selected company. In the second part of the thesis -- the application part -- the research data from Market & Media & Lifestyle - Target Group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev