Monika Macková

Diplomová práce

Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele

Marketing communication of fashion brands and their influence on consumer´s body image
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módních oděvních značek se zaměřením na dvě konkrétní světové značky tzv. fast fashion. Hlavním cílem je definovat specifika marketingové propagační strategie módního odvětví, analyzovat rozdíly mezi přístupy dvou zkoumaných oděvních značek H&M a Zara a pomocí kvalitativního a kvantitavního výzkumu zmapovat jejich dopad na vnímání body image spotřebitele …více
Abstract:
The Master's Thesis deals with the marketing communication of fashion industry with the focus on two particular global fast fashion brands. The main goal is to identify the specifics of marketing communication strategies of fashion industry, to analyze the approach difference of the two chosen fashion brands H&M and Zara and to define their influence on consumer's body image through qualitative and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Ondřej Krátký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34163