Bc. Aneta Randulová

Master's thesis

Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund

World Wildlife Fund's Marketing Campaign
Anotácia:
Tato práce se zabývá sociální kampaní neziskové organizace World Wildlife Fund. Byla provedena literární rešerše, na jíž základě jsou teoreticky definovány a blíže rozebrány pojmy sociální marketing a sociální reklama. Jako metoda výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje a prostředky sociálního marketingu, které vedly k celosvětovému rozšíření zvolené sociální …viac
Abstract:
This master thesis deals with nonprofit organization World Wildlife Fund's social campaign. A literature search was conducted, in accordance to which terms like social marketing and social advertising are theoretically defined. As a research method a case study was chosen. Its aim is to evaluate tools and means of social marketing that are used in the campaign as it has managed to spread globally.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Randulová, Aneta. Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications