Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund – Bc. Aneta Randulová
Bc. Aneta Randulová
Master's thesis
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
World Wildlife Fund's Marketing Campaign
Abstract:
Tato práce se zabývá sociální kampaní neziskové organizace World Wildlife Fund. Byla provedena literární rešerše, na jíž základě jsou teoreticky definovány a blíže rozebrány pojmy sociální marketing a sociální reklama. Jako metoda výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje a prostředky sociálního marketingu, které vedly k celosvětovému rozšíření zvolené sociální …moreAbstract:
This master thesis deals with nonprofit organization World Wildlife Fund's social campaign. A literature search was conducted, in accordance to which terms like social marketing and social advertising are theoretically defined. As a research method a case study was chosen. Its aim is to evaluate tools and means of social marketing that are used in the campaign as it has managed to spread globally.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Randulová, Aneta. Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Význam suverénních fondů na celosvětovém finančním trhu
Kateřina Tesnerová -
Percepce efektivity neziskových organizací v ochraně přírody
Daniela Komínková -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Tomáš Plíhal -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Kateřina Křikavová -
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková