Lesní školka jako fenomén současnosti – Veronika VIŠVADEROVÁ
Veronika VIŠVADEROVÁ
Bakalářská práce
Lesní školka jako fenomén současnosti
Tree Nursery as a phenomenon currently
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Lesní školka jako fenomén současnosti se věnuje stále více se rozvíjejícímu alternativnímu předškolnímu vzdělávání dětí v přírodě. Teoretická část práce je zaměřena na historii a vznik lesních mateřských škol v České republice i ve světě, mapování počtu lesních mateřských škol v České republice, nově vzniklé legislativě pro fungování lesních mateřských škol a poslední část …víceAbstract:
This bachelor thesis is aimed on popular alternative education of children in nature. Theoretical part of the thesis report shi story and establishment of forest kindergartens in the Czech Republic and in the world. It also devotes to monitoring number of forest kindergartens in the Czech Republic, newly Publisher legislation controlling thein function and pedagogice conceptionof these institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIŠVADEROVÁ, Veronika. Lesní školka jako fenomén současnosti. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová