Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě – Ing. Lukáš Maryška
Ing. Lukáš Maryška
Bakalářská práce
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě“ je analýza současného marketingového mixu společnosti CIUR, a. s. divize TZB. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s work “Marketing processes in construction applied in chosen company” is analysis of current marketing mix of the company CIUR, a. s. division Technical equipment of buildings. The aim of this work is to improve marketing mix and suggest new methods for improving of marketing communication. This bachelor’s work is divided into two parts. The first part contains theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xiuh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Hubálovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Stavitelství / Stavební management- kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev