Ing. Lukáš Maryška

Bakalářská práce

Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě“ je analýza současného marketingového mixu společnosti CIUR, a. s. divize TZB. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového …více
Abstract:
The subject of this bachelor’s work “Marketing processes in construction applied in chosen company” is analysis of current marketing mix of the company CIUR, a. s. division Technical equipment of buildings. The aim of this work is to improve marketing mix and suggest new methods for improving of marketing communication. This bachelor’s work is divided into two parts. The first part contains theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Hubálovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích