Ing. Lukáš Maryška

Bachelor's thesis

Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě“ je analýza současného marketingového mixu společnosti CIUR, a. s. divize TZB. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového …more
Abstract:
The subject of this bachelor’s work “Marketing processes in construction applied in chosen company” is analysis of current marketing mix of the company CIUR, a. s. division Technical equipment of buildings. The aim of this work is to improve marketing mix and suggest new methods for improving of marketing communication. This bachelor’s work is divided into two parts. The first part contains theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Hubálovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích