Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě – Ing. Lukáš Maryška
Ing. Lukáš Maryška
Bachelor's thesis
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě“ je analýza současného marketingového mixu společnosti CIUR, a. s. divize TZB. Cílem práce je navrhnout zlepšení marketingového mixu a navrhnout nové metody na zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, SWOT analýzy, marketingového …moreAbstract:
The subject of this bachelor’s work “Marketing processes in construction applied in chosen company” is analysis of current marketing mix of the company CIUR, a. s. division Technical equipment of buildings. The aim of this work is to improve marketing mix and suggest new methods for improving of marketing communication. This bachelor’s work is divided into two parts. The first part contains theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xiuh5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Hubálovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARYŠKA, Lukáš. \textit{Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2owz4z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Civil Engineering / Building Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev