Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení – Bc. Miroslava Bušková
Bc. Miroslava Bušková
Master's thesis
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Model guerrilla marketing in a specific communication campaign and its evaluation
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou guerilla marketingu, který je poměrně novým nástrojem marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvoření konkrétní kampaně ve formě guerilla marketingu pro společnost Sportobchod.cz. Navrhovaná kampaň odráží požadavky cílové skupiny a aktuální trendy v oblasti využití guerilla kampaní. Poznatky pro zpracování práce se podařilo získat deskripcí odborné literatury …moreAbstract:
The work deals with the issues of guerilla marketing, which is a relatively new tool of marketing communication. The main goal of the work is the creation of a guerilla marketing campaign for the current trends in the area of guerilla marketing. Research literature and a primary research using a quantitative survey were used as sources for the work. The result of the work is a campaign proposal in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUŠKOVÁ, Miroslava. \textit{Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2phc7e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova