Univerzitní liga ledního hokeje - vnímání hráči a hledání pozice v systému českého hokeje – Bc. Dominik BEER
Bc. Dominik BEER
Diplomová práce
Univerzitní liga ledního hokeje - vnímání hráči a hledání pozice v systému českého hokeje
University Ice Hockey League - players perception and searching for position in the Czech hockey system
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice vnímání Univerzitní ligy ledního hokeje v České republice aktivními a bývalými hráči ledního hokeje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autor za pomoci odborné literatury definuje základní pojmy z oblasti sportu a jeho funkce a sportovního marketingu a managementu. Ke splnění hlavního cíle praktické části, kterým je provedení …víceAbstract:
The thesis focuses on the perception of the University Ice Hockey League in the Czech Republic by active and former ice hockey players. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, the author defines the basic concepts of sport and its functions and sports marketing and management with the help of literature. The main objective of the theoretical part is to conduct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEER, Dominik. Univerzitní liga ledního hokeje - vnímání hráči a hledání pozice v systému českého hokeje. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová