Marketingová komunikace hotelového průmyslu na příkladu lázeňského Hotelu Mercedes – Bc. Eliška Regnerová
Bc. Eliška Regnerová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace hotelového průmyslu na příkladu lázeňského Hotelu Mercedes
Marketing Communication of Hotel Industry on the Example of the Spa Hotel Mercedes
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingovou komunikaci lázeňského hotelu Mercedes v Poděbradech. V první části je představen marketingový mix včetně specifických nástrojů v cestovním ruchu. Není opomenuta charakteristika cestovního ruchu a lázeňství. Hlavní část se věnuje marketingovému mixu výše zmíněného hotelu v Poděbradech. Je zde také pohled na vývoj návštěvnosti lázeňských měst ve Středočeském …viacAbstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication of the Spa Hotel Mercedes in Poděbrady. The first part consists of marketing mix which includes specific tools in tourism. Characteristics of the tourism and spa culture are also not omitted. The second part deals with marketing mix tools of the Spa Hotel. The development of visit rates of spa towns’ accommodation establishments in Central Bohemia …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fk8uq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev