Veronika Hacová
Bachelor's thesis
Public relations vybrané instituce
Public relations of a selected institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá disciplínou Public relations. Jde o prostředek, kterým lze dosáhnout úspěchu v dnešní společnosti, kde je kladen důraz na oboustrannou komunikaci, vztah, důvěru a pochopení veřejnosti. Závěrečná práce definuje pojmy Public relations a propaganda a poukazuje na rozdíly mezi nimi. Teoretická část obsahuje popis historického vývoje a současné situace Public relations. Dále pak …moreAbstract:
The bachelor thesis focusses on the Public relations discipline. It’s an instrument which can help to achieve success in today’s society, where the emphasis is put on mutual communication, relationship, trust and understanding of the public. The final thesis defines the concept of Public relations and propaganda and points out the differences between them. The theoretical part describes the historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f39wh/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická