Komunikační strategie Samoobslužné prádelny – Gabriela JEDINÁKOVÁ
Gabriela JEDINÁKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie Samoobslužné prádelny
Communication strategy of a self-service laundry
Anotace:
V České republice se rozvíjí podnikání v oblasti samoobslužných prádelen a jejich majitelé hledají, jak efektivně komunikovat své služby. Spotřební návyky lidí se za poslední léta změnily a to, co už je v západním světě běžná služba, se stává standardem i v naší zemi. Studie z řady zemí ukazují, že k vytvoření komunikační strategie je potřeba znát motivace zákazníků, brát zřetel na pravidla řízení …víceAbstract:
In the Czech Republic, businesses in the field of self-service laundries are developing and their owners are looking for ways to communicate their services effectively. People's consumption habits have changed in recent years, and what is already a common service in the Western world is becoming a standard in our country as well. Studies from many countries show that in order to create a communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEDINÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Komunikační strategie Samoobslužné prádelny}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ty3ax/.
Jak správně citovat práci
JEDINÁKOVÁ, Gabriela. Komunikační strategie Samoobslužné prádelny. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová