Gabriela JEDINÁKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační strategie Samoobslužné prádelny

Communication strategy of a self-service laundry
Anotace:
V České republice se rozvíjí podnikání v oblasti samoobslužných prádelen a jejich majitelé hledají, jak efektivně komunikovat své služby. Spotřební návyky lidí se za poslední léta změnily a to, co už je v západním světě běžná služba, se stává standardem i v naší zemi. Studie z řady zemí ukazují, že k vytvoření komunikační strategie je potřeba znát motivace zákazníků, brát zřetel na pravidla řízení …více
Abstract:
In the Czech Republic, businesses in the field of self-service laundries are developing and their owners are looking for ways to communicate their services effectively. People's consumption habits have changed in recent years, and what is already a common service in the Western world is becoming a standard in our country as well. Studies from many countries show that in order to create a communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JEDINÁKOVÁ, Gabriela. Komunikační strategie Samoobslužné prádelny. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická