Martin Zelenka
Diplomová práce
Marketing obchodní společnosti
Marketing of a trading company
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl analyzovat marketing obchodní firmy Eljets.r.o. V teoretické části jsou definovány jednotlivé metody, které slouží ke správnému postupování při analýze vnějšího prostředí společnosti na cílovém trhu. Dále zde nalezneme informace o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a typech konkurenčních strategií. Na základě těchto poznatků vznikla praktická část práce, která …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing activities of the company Eljet s.r.o. The theoretical part defines methods used for correct external environment analysis of a target market. This part also provides information on the marketing mix instruments and the types of competitive strategies. The practical part, which is based on the conclusions from the theoretical part, describes the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michal Adrián
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova