Anton Ihnatovich

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu

Analysis of marketing campaign by a certain segment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou kampaň společnosti Raiffeisenbank a.s. Raiffeisenbank je univerzální bankou působící na českém trhu od roku 1993, podle celkových aktiv je pátou největší bankou v ČR. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit reklamní kampaň na základě zvoleného segmentu, kterým jsou studenti 18-26. První část práce se zabývá teoretickými východisky k tématu a je zpracována …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing campaign of Raiffeisenbank. Raiffeisenbank is a universal bank operating on the Czech market since 1993, according to total assets it is the fifth largest bank in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing campaign based on the selected segment students 18-26. The first part of the thesis deals with the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Ondřej Vacula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86580