Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení – Bc. Linda Dvořáková
Bc. Linda Dvořáková
Master's thesis
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
The Use of Archetypes in the Thematization of Advertising Messages
Abstract:
Kulturní, civilizační sjednocení lidských společenství (kultur, civilizací) je v základu postaveno na archetypech. Jejich zdrojem je společná empirie ztělesněná v mýtech, konfesích, kultuře a umění, vzdělanosti, mínění, nejrůznějších tématech a tematizacích, které tak či onak využívají něčeho, co máme společné, pro co máme sdílené porozumění, interpretaci. Využíváním archetypálních tematizací v reklamách …moreAbstract:
Cultural, civilizational unification of human societies is essentially based on archetypes. Their source is common to empiricism embodied in myths, confessions, culture and the arts, education, public opinion, various topics and thematization, which one way or another using something we have in common, shared understanding, interpretation. By using archetypal subject of discussion in the ads discussed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/acy3w/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev