Bc. Linda Dvořáková

Diplomová práce

Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení

The Use of Archetypes in the Thematization of Advertising Messages
Anotace:
Kulturní, civilizační sjednocení lidských společenství (kultur, civilizací) je v základu postaveno na archetypech. Jejich zdrojem je společná empirie ztělesněná v mýtech, konfesích, kultuře a umění, vzdělanosti, mínění, nejrůznějších tématech a tematizacích, které tak či onak využívají něčeho, co máme společné, pro co máme sdílené porozumění, interpretaci. Využíváním archetypálních tematizací v reklamách …více
Abstract:
Cultural, civilizational unification of human societies is essentially based on archetypes. Their source is common to empiricism embodied in myths, confessions, culture and the arts, education, public opinion, various topics and thematization, which one way or another using something we have in common, shared understanding, interpretation. By using archetypal subject of discussion in the ads discussed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní