Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení – Bc. Linda Dvořáková
Bc. Linda Dvořáková
Diplomová práce
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
The Use of Archetypes in the Thematization of Advertising Messages
Anotace:
Kulturní, civilizační sjednocení lidských společenství (kultur, civilizací) je v základu postaveno na archetypech. Jejich zdrojem je společná empirie ztělesněná v mýtech, konfesích, kultuře a umění, vzdělanosti, mínění, nejrůznějších tématech a tematizacích, které tak či onak využívají něčeho, co máme společné, pro co máme sdílené porozumění, interpretaci. Využíváním archetypálních tematizací v reklamách …víceAbstract:
Cultural, civilizational unification of human societies is essentially based on archetypes. Their source is common to empiricism embodied in myths, confessions, culture and the arts, education, public opinion, various topics and thematization, which one way or another using something we have in common, shared understanding, interpretation. By using archetypal subject of discussion in the ads discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/acy3w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev