Ing. Markéta Rychnovská

Bakalářská práce

Ovlivňující prvky v reklamě

Inducing constituents in advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Ovlivňující prvky v reklamě“ se skládá ze tří kapitol. V teoreticko-metodologické části se zabývám marketingem, protože je nedílnou součástí každé firmy. Nahlédneme také do historie reklamy. Poslední kapitolou je psychologie reklamy, věnující se působení reklamy na každého z nás. Firmy využívají tyto poznatky k ovlivnění lidí, a doufají, že se stanou jejich zákazníky. V aplikační …více
Abstract:
Bachelor thesis onde theme "Influencing elements in advertising" consists of three chapters.The theoretical and methodological part deals with marketing, as it is an integral part of every company. Further we will have a look into the history of advertising. The last chapter is ingaged in the psychology of advertising, revealing the effects of advertising on every one of us. Companies use this knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace