Ovlivňující prvky v reklamě – Ing. Markéta Rychnovská
Ing. Markéta Rychnovská
Bakalářská práce
Ovlivňující prvky v reklamě
Inducing constituents in advertising
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Ovlivňující prvky v reklamě“ se skládá ze tří kapitol. V teoreticko-metodologické části se zabývám marketingem, protože je nedílnou součástí každé firmy. Nahlédneme také do historie reklamy. Poslední kapitolou je psychologie reklamy, věnující se působení reklamy na každého z nás. Firmy využívají tyto poznatky k ovlivnění lidí, a doufají, že se stanou jejich zákazníky. V aplikační …víceAbstract:
Bachelor thesis onde theme "Influencing elements in advertising" consists of three chapters.The theoretical and methodological part deals with marketing, as it is an integral part of every company. Further we will have a look into the history of advertising. The last chapter is ingaged in the psychology of advertising, revealing the effects of advertising on every one of us. Companies use this knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qd6o8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Psychologie marketingu
Michaela Jirková