Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení – Natálie Chábová
Natálie Chábová
Diplomová práce
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
The marketing communication of the Frisco brand in the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace značky Frisco Drink na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit postoj a preference spotřebitelů v oblasti ciderových nápojů a analyzovat účinnost stávající marketingové komunikace značky Frisco Drink. Práce je strukturována do šesti kapitol, které zahrnují přehled českého a zahraničního trhu ciderů, podrobnou analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing communication of the Frisco Drink brand in the Czech market. The main objective of the thesis is to evaluate the attitudes and preferences of consumers in the cider beverage sector and analyze the effectiveness of the current marketing communication of the Frisco Drink brand. The thesis is structured into six chapters, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Viktorie Šenkárčin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev