Natálie Chábová

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení

The marketing communication of the Frisco brand in the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace značky Frisco Drink na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit postoj a preference spotřebitelů v oblasti ciderových nápojů a analyzovat účinnost stávající marketingové komunikace značky Frisco Drink. Práce je strukturována do šesti kapitol, které zahrnují přehled českého a zahraničního trhu ciderů, podrobnou analýzu …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing communication of the Frisco Drink brand in the Czech market. The main objective of the thesis is to evaluate the attitudes and preferences of consumers in the cider beverage sector and analyze the effectiveness of the current marketing communication of the Frisco Drink brand. The thesis is structured into six chapters, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Viktorie Šenkárčin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91063