Natálie Chábová

Master's thesis

Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení

The marketing communication of the Frisco brand in the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace značky Frisco Drink na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit postoj a preference spotřebitelů v oblasti ciderových nápojů a analyzovat účinnost stávající marketingové komunikace značky Frisco Drink. Práce je strukturována do šesti kapitol, které zahrnují přehled českého a zahraničního trhu ciderů, podrobnou analýzu …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing communication of the Frisco Drink brand in the Czech market. The main objective of the thesis is to evaluate the attitudes and preferences of consumers in the cider beverage sector and analyze the effectiveness of the current marketing communication of the Frisco Drink brand. The thesis is structured into six chapters, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2023
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Viktorie Šenkárčin

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91063