Bc. Jan SMRČKA

Bakalářská práce

Marketing základních škol v Mladé Boleslavi

The marketing of primary and secondary schools in Mladá Boleslav
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je zjištění stavu marketingu základních škol v Mladé Boleslavi a postoj vedení k marketingu. Současný stav vybrané problematiky byl zjištěný pomocí dotazníků s odpověďmi od vedení základních škol a konkrétnějším dotazníkem pro vybranou základní školu. Výsledkem této práce je celkového zhodnocení marketingu a na základě odpovědí byly navrženy změny a úpravy pro konkrétní …více
Abstract:
The aim of this work is to determine the status of marketing of primary schools in Mladá Boleslav and commitment of management to marketing. The current status of the selected issue was identified through questionnaires with answers from the management of primary and secondary schools and more specific questionnaire for selected elementary school. The result of this work is to evaluate the overall …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMRČKA, Jan. Marketing základních škol v Mladé Boleslavi. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická