Marketing Communication of Luxury Goods in Russia – Nataliya Khaustova
Nataliya Khaustova
Master's thesis
Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Anotácia:
Mým primárním cílem mé práce je doporučit luxusním podnikům využití event marketingu, PR a reklamy v časopisech o životním stylu jako nástroje pro marketingovou komunikaci na ruském trhu. Mým sekundárním cílem je jak analýza různých teorií o ''ĺuxusu'' a 'ĺuxusním marketingu'' za účelem lepšího pochopení specifik luxusního průmyslu, tak i rozdíl mezi nástroji pto špičkové a mass marketové zbozí. Pro …viacAbstract:
My primarily objective of the thesis is to recommend luxury companies to use event marketing, PR and advertising in lifestyle magazines as marketing communications tools to promote luxury goods in the Russian market. My secondary objective is to analyze different theories on "luxury" and "luxury marketing" in order to better understand the specifics of luxury industry as well as the difference in promotion …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev